Klachtenprocedure Dogcenter4u
Klachtenprocedure van Dogcenter4U
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar fouten moeten wél worden opgelost. Als je over iets ontevreden bent of als je van mening bent dat er fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat héél graag. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen. We willen er ook van leren voor de toekomst. Daarom stellen we het zeer op prijs als je ons hierover informeert.
Bespreek je klacht eerst
Wij houden niet van ontevreden klanten. Daarom zullen we er alles aan doen om dit te voorkomen. Maar mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, bespreek dan je ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek met de instructeur. Meestal is er gewoon een simpele oplossing en die bieden wij natuurlijk graag! Kom je er niet uit met de instructeur, neem dan contact op met de leidinggevende/eigenaar van de hondenschool via administratie@dogcenter4u.nl
Officiële klacht indienen
Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid? Ben je nog steeds ontevreden? Dan kun je de klacht in een brief/email omschrijven en ter attentie van L. van Eersel van de hondenschool versturen. Zodra wij over deze gegevens beschikken gaan wij met de klacht aan de slag en houden we je op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling.
Wat doen wij met je klacht?
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden: hoe en wanneer wij de klacht onderzoeken; en op welke termijn je naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.
Verantwoordelijkheden rond behandeling
De verantwoordelijkheid van de behandeling van je klacht ligt bij de eigenaar/ De klachtverantwoordelijke van de hondenschool.
Verloop behandeling klacht
Aan de hand van je brief/email en het horen van de betrokkenen binnen onze organisatie vormen wij ons een zo goed mogelijk beeld van de inhoud van en situatie rond de klacht. Het kan zijn dat je gevraagd wordt een nadere schriftelijke toelichting op de klacht te geven. Indien je geheel of gedeeltelijk in het gelijk wordt gesteld, wordt bekeken of een vorm van schadeloosstelling en/of andere genoegdoening op zijn plaats is, en of en zo ja welke maatregelen er intern kunnen worden genomen om herhaling van het probleem te voorkomen. Wij streven ernaar uiterlijk binnen 3 weken na ontvangst van een klacht inhoudelijk te reageren; indien dit niet lukt wordt je ingelicht over de reden van het uitstel, en wordt een schatting gegeven binnen welke termijn er wel een reactie kan komen.
SPPD
Heb je een klacht over de kwaliteit of trainingsmethoden van één van onze instructeurs/gedragstherapeuten en kom je er met ons niet uit? Dan heb je ook de mogelijkheid om je te wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen). Om je klacht door de SPPD te laten behandelen is het wel noodzakelijk dat de betreffende instructeur/gedragstherapeut voldoet aan de accreditatievoorwaarden van de SPPD en zich hierbij heeft aangemeld. Een overzicht van alle bij de SPPD aangesloten Kynologisch Instructeurs/Gedragstherapeuten tref je aan op www.sppd.nl
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Maar fouten moeten wél worden opgelost. Als je over iets ontevreden bent of als je van mening bent dat er fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat héél graag. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan altijd proberen op te lossen. We willen er ook van leren voor de toekomst. Daarom stellen we het zeer op prijs als je ons hierover informeert.
Bespreek je klacht eerst
Wij houden niet van ontevreden klanten. Daarom zullen we er alles aan doen om dit te voorkomen. Maar mocht je onverhoopt toch ergens niet tevreden over zijn, bespreek dan je ontevredenheid liefst in een persoonlijk gesprek met de instructeur. Meestal is er gewoon een simpele oplossing en die bieden wij natuurlijk graag! Kom je er niet uit met de instructeur, neem dan contact op met de leidinggevende/eigenaar van de hondenschool via administratie@dogcenter4u.nl
Officiële klacht indienen
Heeft een persoonlijk gesprek niet tot het gewenste resultaat geleid? Ben je nog steeds ontevreden? Dan kun je de klacht in een brief/email omschrijven en ter attentie van L. van Eersel van de hondenschool versturen. Zodra wij over deze gegevens beschikken gaan wij met de klacht aan de slag en houden we je op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling.
Wat doen wij met je klacht?
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen drie dagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden: hoe en wanneer wij de klacht onderzoeken; en op welke termijn je naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.
Verantwoordelijkheden rond behandeling
De verantwoordelijkheid van de behandeling van je klacht ligt bij de eigenaar/ De klachtverantwoordelijke van de hondenschool.
Verloop behandeling klacht
Aan de hand van je brief/email en het horen van de betrokkenen binnen onze organisatie vormen wij ons een zo goed mogelijk beeld van de inhoud van en situatie rond de klacht. Het kan zijn dat je gevraagd wordt een nadere schriftelijke toelichting op de klacht te geven. Indien je geheel of gedeeltelijk in het gelijk wordt gesteld, wordt bekeken of een vorm van schadeloosstelling en/of andere genoegdoening op zijn plaats is, en of en zo ja welke maatregelen er intern kunnen worden genomen om herhaling van het probleem te voorkomen. Wij streven ernaar uiterlijk binnen 3 weken na ontvangst van een klacht inhoudelijk te reageren; indien dit niet lukt wordt je ingelicht over de reden van het uitstel, en wordt een schatting gegeven binnen welke termijn er wel een reactie kan komen.
SPPD
Heb je een klacht over de kwaliteit of trainingsmethoden van één van onze instructeurs/gedragstherapeuten en kom je er met ons niet uit? Dan heb je ook de mogelijkheid om je te wenden tot de SPPD (Stichting Platform Professionele Diergedragsdeskundigen). Om je klacht door de SPPD te laten behandelen is het wel noodzakelijk dat de betreffende instructeur/gedragstherapeut voldoet aan de accreditatievoorwaarden van de SPPD en zich hierbij heeft aangemeld. Een overzicht van alle bij de SPPD aangesloten Kynologisch Instructeurs/Gedragstherapeuten tref je aan op www.sppd.nl